דף הבית >> מוצרי אימון אישי >> ספרי אימון אישי >> ספר הזהב במכירות >> מבוא לספר הזהב
 
אימון אישי

 

 

מבוא לספר המכירות
 
     
הספר מיועד לכל מי שעיסוקו כולל, בין היתר, את תחום המכירות: אנשי מכירות מקצועיים,אנשי שירות לקוחות
 call center, בעלי מקצועות חופשיים, מנהלים בכל הדרגים, אנשי שיווק רב שכבתי ועוד.
      למעשה, כל אחד מאתנו, נאהב זאת או לא, עוסק במכירות באופן כזה או אחר,
      וחלק ניכר מהצלחתנו תלוי ביכולתנו לגייס לקוחות, לשמור עליהם, להרחיב את
      עסקינו עמם 
ולגרום להם להפנות אלינו את חבריהם.
 
      תחום המכירות הפך בשנים האחרונות כמעט למדע מדויק.
      מודלים פסיכולוגיים שונים מסייעים לנו להבין כיצד הלקוח מקבל החלטות
      וכיצד ביכולתנו להשפיע עליהן;
      מחקרים וספרות ענפה (בעיקר  בשפה האנגלית) מציגים מודלים משוכללים יותר
      ויותר לגבי תהליך המכירה הנכון 
עבור כל סוג של לקוח וכל סוג של
      מוצר; ארגונים מפתחים מתודולוגיות מכירה ומטמיעים אותם בקרב אנשי המכירות   
      שלהם, ומאמני מכירות מציעים שלל סדנאות לשיפור מיומנויות המכירה.
 
      במקביל לשלל המתודולוגיות והמודלים המודרניים, יש חשיבות עליונה
     לטקטיקות ולטכניקות המכוונים לטפל בנקודות
ובבעיות ספציפיות בתהליך
      המכירה. למשל, גם אם תיישם את טכניקת המכירות המודרנית ביותר
      ביעילות מרבית, 
עדיין תתקל בהתנגדויות. כיצד תטפל בהן?
      ונניח שהטכניקה מציעה דרכים לטפל ביעילות בהתנגדויות, עדיין,
      לעתים תמצא את עצמך ניצב מול מצב אבוד.
      כיצד תנסה להציל אותו?
 
      הספר שלפניך מבוסס על ניסיון מגוון ורב שנים.
      לא רק של הכותב, ולא רק של מאות האנשים שעבדו איתי לאורך השנים
       ואלפי האנשים שעברו אצלי אימון או הדרכה,
 אלא הם תולדה של אבולוציה
       והפקת לקחים מתמשכת של כלל ענף המכירות.
      כל אחד מהטיפים המוצגים בספר מתבסס על הניסיון של מאות ואלפי אנשי
      מכירות שניסו, הצליחו לעתים וכשלו לעתים, 
הפיקו לקחים ושיפרו  את אופן פעילותם.
       למרות שיישום כל אחד מהטיפים המוצגים כאן עשוי להביא לך שיפור
      משמעותי במכירות וברווחים, 
הספר אינו מתיימר להציע מתודולוגיה שלמה
       ומקיפה לאומנות המכירה, אלא טיפים המשתלבים היטב בכל מתודולוגית
      מכירות שבה אתה פועל.
      כל טיפ הוא למעשה רעיון, צורת חשיבה, אופן פעולה או טקטיקה
      המיועדים לסייע לך לשפר את ביצועיך
בפאן קטן של תחום המכירות.
 
      לכן, כאשר אתה לומד את הטיפים המוצגים בספר, בדוק כיצד
      הם משתלבים עם מתודולוגית המכירה הנוכחית שלך.
      כמה מהטיפים דורשים ממך שינוי מסוים בגישה המקצועית, חלק יאירו
      את תשומת לבך לדברים שלא חשבת עליהם 
עד כה, ואחרים יסייעו לך
       להתמודד ביעילות במצבים שעד כה היית חסר אונים מולם.
      מובן שלא כל הטיפים המוצגים בספר מתאימים לך. חלקם לא
      מתאימים למוצר שאתה מוכר,
 או לסוג הלקוחות מולם אתה עובד; 
      אחרים לא מתאימים לאופי שלך או לסגנון המכירה שאתה מפעיל;
      יש כאלה שיתאימו לך רק אם יעברו התאמה לתנאים הייחודיים בהם
      אתה עובד; וכמה מהטיפים ניתנים ליישום מיידי.
 
      כל קורא ימצא בספר את העצות המתאימות לו – גם אם איננו איש מכירות מקצועי.
      אני רק מפציר בך לזכור שכל אחד מהרעיונות המוצגים בעמודים הבאים
      שווה הרבה מאוד כסף.
     הטיפים המוצגים כאן נרכשו בדם יזע ודמעות של אלפי אנשי מכירות,
      והיישום המוצלח של כל אחד מהם עשוי להתבטא    
     בגידול מאוד משמעותי ברווחים שלך. 
     טיפ הזהב: כדי להרוויח יותר כסף בזכות הטיפים המוצגים בספר
     עליך ליישמם בפועל, קריאה ושינון אינם מספיקים. 
לכן עליך לקרוא כל
     אחד מהם כמה פעמים, לראות בדמיונך כיצד אתה מיישם אותם,
לתרגל את
     יישומם "על יבש" ולבצעם בפועל. 
     
    
כיצד בנוי הספר וכיצד תפיק ממנו את מרב התועלת 
      לנוחותך, חילקתי את עשרות הטיפים לפי נושאים. כל נושא נפתח
      בהסבר תיאורטי קצר המציג באופן כללי את תפישתי ל
גבי תפקידו במכלול
      תהליך המכירה, ואז מוצגים הטיפים הרלוונטיים לאותו הנושא.
    
      כמובן שהחלוקה לנושאים היא מלאכותית, אך מצאתי גישה זו מתאימה
      כדי להקל על תהליך הקריאה והלימוד.
      למרות העניין הרב שתמצא בספר, והרצון המובן לגמוע את כולו בקריאה
      אחת, אני מציע לך – 
לאחר סיום הקריאה של כל פרק –
      לחשוב על אופן יישומו במקרה המסוים שלך. כפי שכבר כתבנו, קריאה
      בלבד אינה מספיקה – 
עליך ליישם את הדברים  הלכה למעשה.
 
      כמו כן, קח בחשבון שחלק מהטיפים היו יכולים להופיע במספר
     פרקים מכיוון שהם מתאימים לכמה תחומים.
      מובן הצגתי כל טיפ רק פעם אחת, אך אני מצפה ממך לבחון את
      ישימותו לא רק מול לקוחות שונים או בהתייחס 
      למוצרים או לשירותים שונים, אלא גם במצבי מכירה שונים.  
 
      והצעה אחרונה לפני שניגש לעיקר, קרא את הספר יותר מפעם אחת.
      אני מבטיח לך שבכל קריאה נוספת תגלה דרכים נוספות לשפר
      את ביצועיך בזכות האוצרות המוצגים בו.
      כל חשיפה נוספת, בעיקר אם ארעה לאחר שכבר יישמת את הדברים
       והפקת לקחים מהם, 
תאפשר לך ללטש עוד יותר את אופן השימוש
       בכלים ואת ביצועיך.
 
   טיפ הזהב: מכירה איננה רצף של פעולות נבדלות אלא תהליך רציף
    ושלם שבו כל "שלבים" מתערבבים זה בזה. 
לכן כדי להצליח עליך
    להפעיל את הכלים והטכניקות בהתאם לצרכים המשתנים של פגישת המכירה
    המסוימת, ולאו דווקא לפי הפרק שבו הם הופיעו בספר.
 

Go Back  Print  Send Page

רוצים לקבל מתנה?

ספרון-סודות שפת הגוף

 

דוא''ל*
שם*
==============================

 

שפת הגוף בחיינו

הרצאה חוויתית
והומוריסטית על שפת הגוף בחיינו.

 
לפרטים והרשמה:
לחצו כאן




 

 
חזור למעלה    |  שלח לחבר   |  מפת האתר 

אימון אישי  | אודות | מהו אימון אישי | חפש מאמן אישי | מאמן אישי | מאמן עסקי | מאמן משפחתימאמן זוגי | מאמן להפרעות קשב וריכוז |  צור קשר

  
מאמן פיננסי | מאמן לדיאטה | מאמן ארגוני | מאמנים רוחניים | מאמן למנהלים | מאמן לקריירה | מאמן לנוערמאמנים לשיווק ומכירות |

סופרויז'ן למאמנים  |  מרכזי אימון אישי | כתבות באימון אישי | קורסים וסדנאות באימון אישי  | ספרי אימון אישי | קואצ'ינג למאמנים

| מאמנים לפריצות דרך | מאמנים להעצמה נשית | מאמני אניגרם וnlp | מאמנים אישיים-פסיכולוגים

 
קלפי אימון אישי
  | אתרים מומלצים  | מוצרי אימון אישי | שותפים | מאמני הסוד | מאמנים אישיים-רפואה אלטרניטבית

מאמן אישי-המלצות  | מאמן אישי-אזור גאוגרפי מאמנים להכנה לפרישה | מאמנת אישית

 
מיהו מאמן אישי
|  מאמנים לגישור  | אימון אישי-בתי ספר | פורום אימון אישי

מטפלים
הצטרפות לאינדקס המאמנים האישיים  | רישום למגזין אימון אישי

פורטל אימון אישי  |  בית ספר לאימון אישי  |  הכשרת מאמנים

ספר אימון אישי  |  הכשרת מאמנים

 כתובת: ברגסון 5 ת"א   |   טלפון: 050-2250225 ,  077-5531550   |   פקס: 03-6999854   | דואר אלקטרוני:  info@bcoach.co.il


©2007   כל הזכויות שמורות לאינדקס המאמנים האישים בישראל®.

 www.bcoach.co.il


לייבסיטי - בניית אתרים